pondělí 30. července 2012

At our cottage

Miluju ty dny strávené na chatě. Kde jinde mám přehradu ani ne 30 metrů od chaty, takže se můžu koupat kdy se mi zamane, veslovat na loďce tak daleko, že mám z toho hrozně namožený záda a opalovat se hned před chatou v trávě plné brouků a jiného hmyzu. Jen co mě mrzí, že jsem za ten týden ani jednou nevytáhla windsurfing. Nojo, tátovi se nechtělo, když potřebuju, aby jezdil za mnou na loďce, protože sama nevytáhnu plachtu z vody :D

I love these days spend at our cottage. We have a place to swim in about 30 metres from our doors, so I can swim there whenever I want, I can row in our rowing boat so far, that all my back hurts and I can sunbath right infront of cottage in the grass full of beetles and another insects. It's a pity that I didn't manage to go windsurfing. Well, my dad didn't want to go with me, because I need someone, who can help me to get my sail out of water :D










14 komentářů:

  1. Má to takový ten nádech pravých českých chatových prázdnin. :) To je skála nad tou přehradou? Vypadá to tam moc pěkně. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jde vidět, že jsou to velice profesionální fotky ;))
    páčí sa mi to :D

    OdpovědětVymazat
  3. taky bych chtěla jet na chatu! a nic neřešit tady v Praze!.)

    OdpovědětVymazat
  4. Super fotky! Taky bych si někdy ráda vyzkoušela windsurfing :)

    OdpovědětVymazat
  5. MÁŠ NÁDHERNÉ FOTKY!!! :) padá mi brada.

    jídlo je to nejlepší na světě :D
    mě se nějaké splnily, ale něco se splní příští rok :) ( DOUFÁM :D )

    OdpovědětVymazat
  6. Chata je skvělá, nikde jinde si tak neodpočinu jako tam, to je pravda..:) Windsurfing je skvělý, i já si ho oblíbila..:)
    Nádherně fotíš..!! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Fotky jsou úžasné! A chata musí být taky :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ty fotky jsou skvělý a chatu tiše závidím .)

    OdpovědětVymazat
  9. Prvních 5 fotek se opravdu povedlo :)

    OdpovědětVymazat