čtvrtek 26. července 2012

Auschwitz and Birkenau

Asi tak před rokem jsem absolvovala výlet do Osvětimi a Březinky se školou. To, co mi o tom vykládali ostatní lidi ze školy, bylo slabé, oproti tomu, co jsem viděla a slyšela. Nepřišlo mi správné fotit na takových místech, kde byly obrovské kopce chomáču vlasů nebo nehty vyškrábané díry do zdi, jak se lidé zoufale znažili utéci z plynových komor. A už se tam nidky nechci ani podívat, i když si myslím, že jednou by se tam měl podívat každý.

About a year ago, I went to a school trip to Auschwitz and Birkenau. What I have heard from my older schoolmates was very weak, compared to what I have seen and heard. I didn't find right taking photos at that places, where I saw huge amount of people's hair or scratches on walls, when people were trying to escape from the gas chambers. And I don't want to go there again. Although I think everybody ought visit this place.










3 komentáře:

  1. Neuvěřitelné, že takové zvěrstvo jen mohlo existovat. Už jen proto by se o tom mělo mluvit, aby to nebylo nikdy zapomenuto a třeba i opakováno.

    OdpovědětVymazat
  2. Je to hrozné, člověk si ani nedokáže představit co ti lidé museli zažívat

    Na mém blogu právě probíhá giveaway o kabelku GUESS, třeba se budeš chtít ty a tvoje čtenářky zúčastnit :)
    http://marketatrpisovska.blogspot.cz/2012/07/soutez.html

    OdpovědětVymazat
  3. byla jsem tam se základkou, ale doteď si všechno pamatuju...je hrozný, že něco takovýho mohlo existovat...na tomhle výletě jsem si uvědomila, jak se mám vlastně dobře a přestala si stěžovat

    OdpovědětVymazat