pátek 20. července 2012

Food.

Libuju se ve focení všemožných jídel. A jejich detailů, protože pak mám na jídlo ještě větší chuť. A jednou to jídlo všechno sním. Ha.

I like to take photos of various types of food. And their details, because it makes me more hungry. And for once I am going to eat all this food. Ha.







13 komentářů:

  1. Až jsem z těch fotek dostala hlad :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ou..ten těstovinový salát vypadá skvěle. Určitě je i tak dobrý jak vypadá. Miluju těstoviny. Mňam!

    OdpovědětVymazat
  3. love these photos!! I have a new post up about a stylist comp i'm taking part in!would love to know what you think. following you now!

    http://supposeishouldblog.blogspot.ie

    OdpovědětVymazat
  4. Mám z tvýho blogu skvělou náladu, hlad a chuť fotit milý a zajímavý lidi, který cestou potkám. Moje srdce sis získala, a tak doufám, že...keep in touch ;-).
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  5. Já-chci-ty-makronky!!! :D
    P.S. kde je to foceno?

    OdpovědětVymazat
  6. Mňam! Tak teďka si mi udělala obrovské chutě na sladké i ty těstoviny vypadají lákavě :))

    OdpovědětVymazat
  7. Taky bych to nejradši všechno snědla! :D
    Ta první fotka je strašně krásná :) :D

    OdpovědětVymazat
  8. Všechno vypadá doslova "mňamoozně" :D Od každého bych minimálně ochutnala ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherné fotky! Můžu se zeptat, čím fotíš?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fotím Canonem 450D a střídám objektivy 50mm a 18-55mm oba Canony :)

      Vymazat