středa 18. července 2012

Gymnastics girls

Gymnastika je mým nejoblíbenějším sportem. Dělala jsem ji jako malá a dělám ji dodnes. A dokud na to moje ubohý, zničený tělo nebude starý, budu ji dělat do konce života! Neumíte si představit, jak se těším na olympiádu!

Gymnastics is my favourite sport. I have done it as a small girl and I am still gymnast. And as long as my poor, destroyed body will not be too old, I will do it for my entire life! You can't imagine, how much I am looking for the Olympics!








8 komentářů:

  1. gymnastky jsem vždycky obdivovala.
    jak dokážete udělat přemety, skákat tak pružně do výšku a ještě při tom třeba vyhazovat míč, mě osobně dělá problém už kotoul vzad ! :x :))

    OdpovědětVymazat
  2. Wow, vždycky jsem gymnastky obdivovala. Já dělám balet, ale ohebná tak moc nejsem. Zvládnu maximálně provaz, šňůru, nebo vytahování noh k hlavě, ale hrazda můj kámoš není. :D
    A jinak pokud se ti líbili Muži, budou se ti líbit i ostatní dvě. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. P.S. tvoje fotky jsou dokonalé! Sleduju! ;)

      Vymazat
  3. Gymnastiku jsem dělávala do třetí třídy...ani nevím proč jsem toho nechala:D

    OdpovědětVymazat
  4. sooo gorgeous and absoultely amazing!

    xx, Sabinna and David
    Broken Cookies

    OdpovědětVymazat
  5. Trenovala som gymnastiku 4 roky a bola mi skvelý základ pre Balet a spoločenské tance :) Doteraz viem šnúru/ špagát a celkovo som ohybná!Ak budem mať deti, volím gymnastiku hoci len na pár rokov

    OdpovědětVymazat
  6. Tiež som chodila na gymnastiku, až to neskôr prešlo do fitnessu a teraz hrám už iba tenis :D

    OdpovědětVymazat
  7. Taky jsem chodila na gym. 3x týdně trénink..děti ve škole si mysleli, že má anorexii, jak jsem byla hubená :D. Kde jsou ty časy? Teď se nevlezu do svých oblíbených džín :(. Joo miluju ten sport taky i když teď už jen jako divák.

    OdpovědětVymazat