čtvrtek 30. srpna 2012

Back to school

Nic nemám radši, než svoje věci do školy. Těším se tam, každý dvě minuty obnovuji stránky školy, jestli už tam náhodou nejsou rozvrhy. Nejsou, to se ví že jo. Ale i tak se tam moc těším.

There isn't such a thing I love more than my school stuff. I am really looking forward, each two minutes I am checking our school's webpage, in spite of the fact there are our new timetables. They are not, of course. But I am really looking forward to enjoying my next school year.


SPORTOVEC
Letos toho budu s sebou tahat v tašce možná až moc. Jako první věc budou moje věci na spinning. Letos ho mám poprvé jako tělocvik, a vzhledem k tomu, že se mi přes léto hrozně zhoršilo astma, asi tam umřu.

SPORTY GIRL
This year I am going to take a lot of things with me in my bag. As a first thing that would be my stuff for spinning. It's my first year of spinning as our P.E. and due to my worse asthma, I think I am gonna die here.


NA POZNÁMKY
Zamilovala jsem si diáře a i když si spoustu věcí zapisuju do mobilu, bez diáře nejsem schopná existovat. A taky si to musím všecko hezky vyznačit, jinak si toho nevšimnu. No a moje "věci na pusu" jsou už stálou součástí výbavy mého pouzdra. A často také jedinou...

FOR MY NOTES
I fall in love with my personal organiser. Although I write a lot of things to my mobile phone, I can't exist without my diary. And I have to highlight it all or I will overlook my notes. And also my "things for my lips" are permanent part of my pen case. And very often the only one part...


DO NUDNÝCH HODIN
Každý to zná, hodiny nejsou všechny zábavné a ne vždy všechny zajímají. Proto s sebou nosím sešit na piškvorky. Kindle je také součástí mé školní výbavy, i když si většinou čtu jen v autobuse. A jako každé správné téměř dospělé holce, peněženka se Snoopym taky nesmí chybět!

FOR BORING LESSONS
Everyone knows, each lesson isn't always interesting and fun. It's the reason why I have my nougths and crosses' notebook. Kindle is also part of my school equipment, but I usually read only on the bus. And for every right nearly-adult girl, I can't miss my Snoopy wallet.


A KONEČNĚ NA STUDIA
Je toho moc, až příliš. Naštěstí většinu učebnic nechávám ve skříňce. Ovšem tahat s sebou domů učebnici francouzštiny je poměrně častý a ne zrovna moc příjemný úkaz...

AND FINALLY MY STUDIES
There is so much thing. Too much. Fortunately I can leave a lot of my books in school. But taking home my French book is very usual and very uncomfortable case.

18 komentářů:

  1. Hezký článek! :)
    Jsem ráda, že nejsem jediná kdo se do školy těší.
    Taky už mám pořízený diář a začínám vybavovat tašku. :P
    Spinning místo tělocviku by se mi také líbil! :(
    A co se týče článku na mém blogu, jaktože nemůžeš normální těstoviny? :)
    Já si vařím radši doma, ikdyž všechny věci v restauracích smím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To závidím, u nás prší nepřetržitě od jedné v noci!

      Vymazat
  2. Taky už se pomalu připravuji do školy. :)
    A rozvrh taky neznám a byla bych radši, kdybych se ho dozvěděla předem.

    OdpovědětVymazat
  3. tyjo to se máš,že máš spinning v tělocviku

    OdpovědětVymazat
  4. I used to love getting new school things too. We have a shop here called muji which I LOVED but was quite expensive. I used to rope my mum into going with me at the start of every new school year to get me some things from there for me :-)
    http://myfroley.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. fyziku ti nezávidím :)) j asom rada, že ju nemám :) pekný post

    OdpovědětVymazat
  6. Fyziku máme stejnou :D.
    Já si v nudných hodinách pod lavicí většinou čtu a občas také usínám. Bez balzámu na rty se nehnu a diář už mám připravený v zásuvce :)

    OdpovědětVymazat
  7. ako si spokojna s kindle?

    ps. dakujem za komentar u mna na blogu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem s ním nejspokojenější na světě. Akorát když byla velká zima, trošku mu dělalo problém se zapnout, každopádně se to zas brzy spravilo a během posledního roku a půl si jenom užívám čtení knížek na tak lehkém zařízení. ;) Prostě doporučuji :)

      Vymazat
  8. Ty se opravdu těšíš do školy??? Fíha, co bych dala za to, kdybych tam nemusela. :D
    Já mám na chvíle nudy křížovky a kreslení. :D

    OdpovědětVymazat
  9. Taky se těším do školy! :D To já mám naštěstí i knížky v mobilu, tak si potichu nahodím písničky a čtu :) já si zase nudu krátím úpravou nehtů :D

    OdpovědětVymazat
  10. Fráninu taky nenávidím! Budu ji mít 4. rokem a nedokážu říct vůbec nic! Ale líbí se mi, co všechno do školy nosíš a jak to máš rozdělené! Já se do své školy vůbec netěším. Asi to bude lidmi, se kterýma tam studuji. kdybych mohla, tak bych s nimi neměla společný ani výukový program -_-

    OdpovědětVymazat
  11. Já jsem tak ráda, že nemusím do školy... Už bych tam nešla ani za milion :-)

    Paris-London Giveaway

    OdpovědětVymazat
  12. Aw these pictures make me miss first days of school (does that make me sound crazy?). Love your snoopy wallet xx

    http://www.twentiesgirlstyle.com/

    OdpovědětVymazat
  13. Tohle přesně znám... vždycky jsem se nemohla dočkat rozvrhu a jen co se objevil, přišlo nejdřív zklamání a vzápětí mrzutost, která už pak trvala celý pololetí :D
    A hle, Petáková! Tomu říkám legenda...

    OdpovědětVymazat
  14. Vidím, že to máme úplně stejně!! Strašně se do školy těším. Těším se na Vánoce, až dostanu nový diář. Těším se, až si budu organizovat sešity a budu se muset dokopávat k tomu, abych se naučila na test :)) jen ty pěkné věci do školy mi ještě chybí, musim je teprve nakoupit.. a věci na pusu jsou samozřejmostí!

    OdpovědětVymazat
  15. dobrá výbava do nudných hodin:D

    OdpovědětVymazat