úterý 28. srpna 2012

Beautiful books

Čtení knížek je pro mě něco jako vzpomínka na dětství. Kdy jsem se naučila číst a každý večer si četla dlouho do noci a pak dál a dál. Hodně knížek jsem přečetla za den, pár jsem jich nikdy nedočetla. Teď, když mám Kindle, ke čtení knížek jsem se zase vrátila a moc si to užívám. Momentálně čtu Zločin a trest a vím, že je to náročná knížka, ale budu se ji snažit dočíst. Přečetla jsem Dekameron, přečtu už všechno.

Reading books is something like a memory of my childhood. When I started to read books I read by myself every evening to late nights and more and more. A lot of books I have read just in one day, a few of them I haven't finished yet. Now, when I have my Kindle I get back to my books and I really love it. I am reading Crime and Punishment by Dostoevsky. I know it is very demanding book but I will try to read it all. I have read Decameron, I can read all!







7 komentářů:

  1. Voní! Voní to tu stránkama knížek a dobrodružstvím, který člověk při čtení prožívá. Popravdě - Dekameron jsem kdysi přelouskala lehce (v pubertě jsem měla tyhle pikantní historky ráda) ;-), ale knížka Zločin a trest mi v knihovně občasným spadnutím na zem dávají najevo, že už bych ji KONEČNĚ měla někdy dočíst.
    Hezký počtení!
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  2. To já i přesto, že mám čtečku, stále nakupuji a stále čtu i normální knihy :) Když jsem byla malá, četla jsem někdy skoro celý den a nemohla jsem se odtrhnout :D
    Na Zločin a trest se taky chystám, ale zrovna teď čtu Annu Kareninu a moc mě baví :) A potom už mám přichystaného Hrabala :D

    OdpovědětVymazat
  3. Zločin a trest mě v Kindlu taky čeká, jen Kundera a Balabán dostávali pořád přednost.
    Ale začínají mi chybět fyzické knihy. Myslím, že to je syndrom, který nutně musí dostihnout každého milovníka knih s čtečkou, žejo? :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, moc ti děkuju za milý komentář :)
    Knihy miluju od dětství, stále jsem nějakou četla, za den jsem jich přečetla i víc :) Teď taky čtu, i když ne tolik. Snažím se :)
    Dekameron mě bavil... :)

    OdpovědětVymazat
  5. Knížky jsou srdeční záležitost!! :)
    Nejvíc miluju Harryho Pottera, všechny díly.
    Nevím co máš ráda za žánr, ale musím ti doporučit knížku "2012 tajemství křišťálové lebky" a "počítání". :)

    OdpovědětVymazat
  6. Milujem knihy, tu ich vôňu... V knižnici alebo kníhkupectve viem stráviť aj hodiny :)

    OdpovědětVymazat
  7. ach můj bože! spřízněná duše! neznám tě, nevím jaká jsi, ale podle knihovny musíš být úžasná!

    OdpovědětVymazat