neděle 5. srpna 2012

Details

Zajímají mě detaily. Ať už jsou kdekoliv snažím se všímat nápadných či méně nápadných detailů, jako je třeba člověk sedící na okraji fontány. Vlastně to nejsou ani tak detaily, jako obyčejné, všední věci. Zítra odjíždím pokořit divočinu a pak hned nic nedělat k moři.

Město je horký, srpnový,
že v srdci taje to takový
nejvíc a nejhůř studený místo.
Spící sopky se probudí,
byl dlouho pryč, kolem a v okolí.
Teď toužil a chtěl cítit blízkost.
Detaily - Vypsaná fiXa

I am interested in details. Wherever they are, I am trying to see more or less visible details, like a man sitting at the edge of fountain. Actually.. It's not such as details, like simply, ordinary things. Tomorrow I am going to find myself in the wilderness and after that do nothing at the sea. 






8 komentářů:

  1. Obyčejné detaily a maličkosti jsou v životě to nejdůležitější a kdo je dokáže správně vnímat - vyhrál. :)) Nejsou to náhodou fotky z Vídně? Ty kola k půjčení nikdy nezapomenu a ta budova na poslední fotce mi příjde až moc povědomá. :D Ale nejvíc se mi líbí stejně ta třetí (a hodně mi připomíná, když nám ve škole ukazovali pantone vzorníky a řekli nám že v ruce držíme 3000 a my jen koulili oči, haha), jsem minimalistka. :D

    OdpovědětVymazat
  2. tie bicykle sú odfotené skvele :) sledujem blog!

    OdpovědětVymazat
  3. cool random photos! keep posting!

    i wanna say thank you for your comments over my blog about what happen to my dad! thank you so much!

    It’s a GIRL Thing

    OdpovědětVymazat
  4. pěkné fotky :-) nejlepší jspu ty kola :-)

    OdpovědětVymazat