středa 1. srpna 2012

Evening routine

Mám ráda ty večery, kdy naprosto nic nemusím, kdy se jenom povaluju, koukám na filmy, seriály a podobně. Mou prázdninovou povinností je zkouknout všechny díly Červenýho trpaslíka, dělám to tak už několik let a ještě mě to neomrzelo. Protože.. Jenom sympaťáci...

I like these evenings, when I have really nothing to do. I am just lying in my bed, watching movies, series and etc. My holidays' routine is annually watching all episodes of Red Dwarf. I do this for several years and I still like it. Because... Only the good...





14 komentářů:

  1. Přesně tak, nicnedělání je nejlepší :)

    OdpovědětVymazat
  2. Very nice blog.
    The posts are interesting. I found many ideas.
    Well done!
    If you'd like to see changes in my blog or my facebook fanpage.
    Kisses from Italy! :-*

    Habanero Handmade

    BLOG: http://habanerohandmade.blogspot.it

    FANPAGE FACEBOOK: https://www.facebook.com/pages/Habanero-Handmade-Fanpage/119842804790054

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. máš boží blog.!
    .)) taky miluju večery jen čumění na filmy a to nic nedělání :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já bych na filmy mohla koukat od rána do večera! :))
    Mrkni ke mně na blog, prosím! :))

    OdpovědětVymazat
  6. tá prvá fotka má vážne atmosféru :)

    OdpovědětVymazat
  7. přesně,první fotka je skvělá
    vypadá to jako ve filmu

    OdpovědětVymazat
  8. Páni, ty jsi fotograf :)) Mám můj obdiv! Já jsem nikdy moc velký foto maniak nebyla a nikdy ta fotka nevypadá tak jak chci. Pravdou je, že nemám zrcadlovku, ale i s obyč foťákem jdou dělat kouzla a ty já nějak stále neumím.
    Moc Ti děkuji za komentář, potěšil. A jsem moc ráda, že jsi na blogu našla inspiraci. :)
    Pěkný den!

    OdpovědětVymazat
  9. taky miluji to lenošení ,D
    hezký notas! ;)

    OdpovědětVymazat
  10. červenýho trpaslíka sem snad neviděla všechny díly :D
    ale ty světýlka sou úžasný :D

    OdpovědětVymazat
  11. Ja som si zase povedala že cez prázdniny si pozriem všetky dieli Sexu v meste a už som v druhej sérii :)inak super fotky :))
    http://life-with-nicole.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  12. Tiež mám rada len také polihovanie a nič nerobenie! Krásne fotky :)

    OdpovědětVymazat
  13. super fotky! :)


    moonlightdreams-miadra.blogspot.com

    OdpovědětVymazat