neděle 26. srpna 2012

One week before the school starts I have realized that I have my summer holidays

Aby se neřeklo, začala jsem si naplno užívat prázdnin. To ve skutečnosti znamená, že jsem přestala vymýšlet, co všechno si nacpu už do tak přecpanýho kalendáře na celý příští školní rok a přestala jsem přemýšlet nad všema projektama a možnostma, kterých se hodlám zúčastnit. 
Můj denní program vypadá asi tak, že se vzbudím, pracuji (=krom vytíženosti jedné ruky, která mě bolí od tisknutí knížek a časopisů ke skeneru si můžu dělat co chci, takže se koukám na filmy nebo si čtu), přesunu se znovu do postele, kde si čtu a prohlížím nový i pět let starý katalogy IKEA. Pak znovu pracuji a pak jdu spát. Ideální.
A ještě jsem zapomněla dodat, že se láduji vším možným jídlem.. Dneska jsem si lehla do postele a žrala u toho zmrzlinu.

Because there is just one week of my summer holidays left I have decided that I could enjoy them a little bit. It means that I stopped thinking about another things, which I can do despite my overflowing calendar and I also gave up on thinking in wich projects and possibilities I am going to take part.
My dat routine is that I wake up, I work (=only my hand is busy with scanning books and magazines, I am watching movies and series. Than I just lie in my bed and read new and five years old IKEA magazines. Than I work again and go to bed. 
And I forgot to tell you that I eat all I can see. Toady I was just lying in my bed and do nothing but eat ice-crem.

    




6 komentářů:

  1. Co je to na první obrázku? Vypadá to dobře (čekám odpověď, že jsou to jen obyčejné brambory nebo tak :D).
    Já plavala vždycky kilometr, což je 20 bazénů. První bazén (tam) byl prsama a druhej (zpět) kraulem. Strašně rychle mi to pak ubíhalo a máš pravdu - nebyla jsem tak unavená.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, jsou to brambory, ve slupce, pečený :)

      Vymazat
  2. Popcorn mi dělá společnost pomalu už každou noc! :D

    OdpovědětVymazat
  3. Jojo s tím se musí počítat, každopádně vždy nad tím přemýšlím :)

    Ta druhá fotka vypadá velice lákavě, mám chuť na jahody, a jak jsem si přečetla slovo zmrzlina tak mě napadla vanilková zmrzlina s karamelovým topingem - bože můj mám slinu :D. Nějak jsem se rozepsala :D

    OdpovědětVymazat
  4. tyjo, chtěla bych vidět pět let starej katalog ikea :D
    a ten popcorn mi udělal chutě! :D

    OdpovědětVymazat
  5. Ty brambory fakt vypadají velmi exoticky:-))

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat