sobota 15. září 2012

More than usual

Mám sourozenců na rozdávání. Jsem terčem vtípků o velké rodině, protože se nevejdeme do klasického  auta. Nikdy vlastně netuším, kolik nás je a pokaždé si to spletu.

I have more siblings than it's usual here. I am the aim of jokes about big family, because we can't use regular 5-seats car. Every time I have a problem to say, how many of us actually are. 





17 komentářů:

  1. Ta druhá fotka je naprosto nádherná!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Úžasné fotky.posledná je úplne nádherná

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, ale máš sympatické sourozence :D Jsi nejstarší?

    OdpovědětVymazat
  4. Máš nádherné fotky, fakt že jo! :D :)

    OdpovědětVymazat
  5. To je roztomilé! Zavidím ti, protože já jsem jedináček:))

    OdpovědětVymazat
  6. Nejhezčí fotky jsou ty,kde jsou děti! :)
    A to se ti povedlo!

    OdpovědětVymazat
  7. 2. fotografia je naozaj masaker!!!
    A najrozkošnejšie bábo! Tie dobrá práca!
    Máš talent, z tých fotiek niečo vyžaruje :).

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  8. Ti jsou roztomilí! :)
    A je dobré slyšet, že nejsem sama. Já pokaždé, když jsem tázána na počet sourozenců, potichu počítám :D

    OdpovědětVymazat
  9. krásne fotky, máš fakt talent! :)
    a veľká rodinka je pecka :) koľká si v poradí?:)
    Sue http://kuceravasue.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem první, nejstarší, nejzodpovědnější atd.. :D

      Vymazat
  10. druhá fotka je úžasná a to mimi roztomilé :)

    OdpovědětVymazat
  11. Myslím že mít sourozence je radost, já jsem jedináček a mrzí mě to. Moc krásné fotky :-)

    Na mém blogu právě probíhá giveaway, třeba se budeš chtít ty a tvoje čtenářky zúčastnit :-)
    http://marketatrpisovska.blogspot.cz/2012/07/soutez.html

    OdpovědětVymazat