neděle 2. září 2012

Sabriel

Jo, máte pravdu tak i tak. Prázdniny začaly včera a končí už dnes. A já jsem se rozhodla, že si ty poslední dny užiju. Takže jsem oběhla pár pártošek a zas si užívám toho, že nikam a nic nemusím. Ráda poznávám cizí lidi, i když nejsou tak cizí, protože je znám alespoň z fejsbuku a poznám je podle fotek. O to víc mě to ale baví.

Yup, you're right. Summer holidays just started yesterday and ends today. And I made a decision that these last days gonna rock... So I went for a couple of parties and again, did nothing. I like to meet a new people. Actually they are not so new for me, because I know them from facebook and I can recognize them from their photos. And that's the reason why I like it the most.




9 komentářů:

  1. Aquabela? Brno je tak male! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem si poslední týden užila na maximum a teď jsem se přepla do "podzimního modu" kdy už vytahuju svíčky, deky, svetry, čaje a vše, co k podzimu patří :)

    OdpovědětVymazat
  3. tyjo! to je na SLovanaku ne? :D

    OdpovědětVymazat
  4. Pekný fotky..jsem tvá nová členka,děkuji za navštěvu a komentář na mém blogu:*-

    OdpovědětVymazat