sobota 8. září 2012

We are having a great time.

Nevím jak vy, ale my se do školy chodíme bavit. 
Kromě tohoto roku. Nestíhám nic, tři dny v týdnu mám 8-9 hodin. 
Ale třeba si ještě užijeme.

I don't know what about you, but we go to school to have fun.
Except this year. I don't have any free time, three times a week I spend 8-9 hours in school.
But maybe we are gonna have a great time.










8 komentářů:

  1. 9 hodin? :-O to vazne?! tolko hodin som este nikdy nemala! ale drzim ti palce, aby si to zvladla, s usmevom ide vsetko lahsie a s dobrymi priatelmi tiez :)

    OdpovědětVymazat
  2. ahoj máš to tu moc krásné a jsem tvůj nový fanda! FOTKY JSOU MOC POVEDENÉ :) ..JESTLI BYS TREBA CHTELA VIDET NEJAKE MOJE FOTKY, nebo neco jineho tak se stav u me na blogu http://handbagforladies.blogspot.cz/ budu moc ráda, za kazde nove follow :)

    OdpovědětVymazat
  3. To jsou milé fotky :D a dlouhá odpoledne ve škole jsou hrozná.

    OdpovědětVymazat
  4. Jé ty fotky jsou roztomilé. Já se do školy chodím pouze učit, jezdím tam před zvoněním a jakmile zazvoní na konec dne tak už jsem v tahu doma. Přestávky přežívám s dubstepem v uších a sešitem na další hodinu ^^ Do kolikátýho ročníku chodíš?

    OdpovědětVymazat
  5. Holky, s váma bych chtěla chodit do třídy ;-).

    Giveaway

    OdpovědětVymazat