pondělí 8. října 2012

Holland

Strávila jsem týden v Utrechtu a skvělé host family. Utrecht je nejkrásnější Holnadský město a jednou se tam určitě vrátím! :) Půjčili mi kolo, takže jsem jezdila jako pravej Holanďan. Nechápu, jak u toho můžou svačit, kouřit, držet si deštník i děcko zároveň.. a u všeho toho nemít helmu.. A taky jsem se vezla vzadu, bylo to super, ale hrozně jsem se bála. Ale zamilovala jsem si Utrecht a vím, že se tam jednou vrátím! :)

I spent a week in Utrecht with amazing host family. Utrecht is the most beautiful city in Holland I guess  and once I am coming back! :) They lent me a bike and I could bike there like the Holland girl. I still didn't get how they can manage ride a bike and at the very same time have a breakfast, smoke, hold and umbrella and carry a baby at the same time... and don't wear a helmet! And I was carried at the back of the bike. Haha, I was about to die because of scare. But I have fall in love with Utrecht and I am definitely coming back!



























9 komentářů:

  1. tie fotky doslova volajú "poď ma navštíviť" :D

    OdpovědětVymazat
  2. oh da fuck, to je nádhera!!! O.O Musel to být nádherný výlet!!

    OdpovědětVymazat
  3. oooo ty fotky jsou boží, úplně bych tam hned jela! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Úžasné fotky! Muselo to tam být skvělý:)

    OdpovědětVymazat
  5. U mě na blogu právě probíhá giveaway o voucher na nákup libovolného sortimentu značky Triola. Budu ráda, když se zúčastníš. ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Nikde se nebojí moderní architektury, jen u nás.

    OdpovědětVymazat
  7. Holandsko je náááádherné, chtěla bych aby i od nás skoro vymizeli auta a jezdilo se na kolech :D na jaře tam jedu taky, takže se těšim těšim těšim :D

    OdpovědětVymazat