neděle 3. března 2013

Do I love Prague?

Celý život miluji Brno. Nikdy bych v žádným jiným českým městě bydlet nechtěla. Líbí se mi, jak je to velký a zároveň malý město. Jak některá místa vůbec neznám a pomale ani netuším, že jsou v Brně a jak některá znám až moc dobře. Ale tohle není o Brně. Tohle je o Praze. O Praze, u které jsem se nikdy nerozhodla, zda ji miluju a nebo nenávidím.

Since I was a small child I've loved Brno. I would never move to another Czech city. I like how big and at the same time small city it is. I like how sometimes I have no idea that some place actually is in Brno and some places I know by heart. But this is not about Brno. This is about Prague. I can't decide if I love or hate Prague... (There have always been a argues between Prague and Brno inhabitats. Brno says that Brno is the best and the other way round... And I think its fun!)


Vždycky mě fascinovaly detaily architekruty.

I have always been fascinated by details of architecture.







A vždycky se mi líbily lampy.

And I love lamps :D




10 komentářů:

  1. ja zas o prahe viem, že tam chcem raz žiť aspoň chvíľku..v brene som bola len dvakrát, zatiaľ čo v prahe trávim každé leto♥
    nádherné fotky

    OdpovědětVymazat
  2. pěkné fotky:) prahu miluju, chci tam jednou bydlet))

    OdpovědětVymazat
  3. Praha..musí to být krásné město:) Ale narodila a jsem z Brna takže to pro mě vždy bude taková ta "srdcovka":D
    Krásné fotky!:)

    OdpovědětVymazat
  4. Dneska v Brně tak krásně svítilo slunko, že jsem si říkala, že musím prostudovat, kde jsem ještě nebyla, a jít na výlet s foťákem.

    OdpovědětVymazat
  5. Úžasné fotky! Z těch si musí Prahu každý zamilovat.
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat
  6. Ty fotky jsou nádherné :)
    Ráda bych tě pozvala na mou giveaway :)

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Podle těchto fotek je Praha krásná, ale já ji vůbec nemám ráda...

    OdpovědětVymazat
  8. Ještě do loňského roku jsem Prahu neměla ráda, v létě se, ale vše změnilo a já jsem si ji zamilovala. Fotky jsou překrásné! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Moc hezký fotky! Lidi, kteří si takto všímají detailů jsou vzácní:)

    OdpovědětVymazat
  10. Taky nemám k Praze žádný vztah... Asi jsem tam příliš málo :D
    Jinak, ta lampa - normálně, úplně stejný jsou i v naší vesnici!

    OdpovědětVymazat