úterý 5. března 2013

inspiration - The road is home

Někdy najdu blog, který mě doslova vtáhne. Nepřestávám číst a prohlížet si fotky a neskočím, dokud nedojdu až na samý konec blogu. Přesně to se mi stalo u tohotu blogu. Příběh, fotky a to, že si na nic nehraje a říká a fotí to, co cítí. To podle mě dělá tento blog výjimečným a úžasným. 

Sometimes I find a blog which literally drag me in. I can't stop read and looking at pictures and I don't stop till I reach the end. That's exactly what happend while reading this blog. The story, photos and above all, she is herself at her blog. She tells and takes photos of, what she feels like. And that's what makes this blog so special.









12 komentářů:

  1. taky se mi to stává, že mě někdo tak zaujme, že čtu až dojdu k úplně prvnímu článku:D ale je hrozně krásná))

    OdpovědětVymazat
  2. oo, tak toto asi budem musieť taktiež prezrieť až do konca

    OdpovědětVymazat
  3. Hrozně moc se mi líbí ta třetí fotka! A ten blog, na který odkazuješ je úžasný!
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat
  4. love those pics! perfect inspirations!
    following your blog now
    xoxo
    straplessandpeeptoesmgj.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Ouh tak jsem se asi taky zamilovala!!

    OdpovědětVymazat
  6. Z těch fotek mám dost:OOO 100% folownu:O

    OdpovědětVymazat
  7. Hi girl, thanks for stopping by! What's the link to this blog? I agree, the photographs are beautiful!

    x Christabel
    http://violinblogs.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. oh, I missed the link up there - there it is! I must have gotten confused by the Czech text... :) Thanks!

    OdpovědětVymazat
  9. Wow. that's beautiful pictures I love them flowers. SO energized.
    Thank You for visiting my blog. I apreciate this very much.
    Have a lovely day!

    OdpovědětVymazat