sobota 30. března 2013

March's boring

Jelikož můj život se z větší části točí okolo spánku, školy, tréninků a dalšího spánku, na nic moc dalšího mi nezbývá čas. 

Každopádně, dnes jsem udělala velký pokrok ve svém dosavadním životě. Přemuvila jsem tátu a šli jsme spolu zkusit rozjíždět auto na parkoviště. Krom toho, že jsem nám párkrát málem vyrazila zuby o palubní desku (nemůžu za to, že tak brzda je tak citlivá! :D) mi to docela šlo! Sice to muselo vypadat strašně vtipně, když jsem jezdila sem a tam po parkovišti a občas motor zařval a občas mi to zdechlo, ale cítím v kostech, že mi to půjde! :) V úterý mám první oficiální jízdu na cvičišti a pak vám dám v čas vědět, kdy v Brně nemáte vycházet do ulic :D

As my life is borign at all, because I don't do anything else than sleep, school, trainings and sleep and I have no tim for anything else...

But today I've made a huge step forward in my whole life.. It was the first time I drove a car! :D My first driving lesson is on Tuesday so I wanted to try set the car going :D It was fun and apart from the fact that I almost knocked out our teeth against the dashboard (it is not my fault that the brake is so sensitive! :D). In my opinion I'll became a good driver but I'll tell you in advance when I am going to have a drive in Brno :D


15 cm sněhu na konci března? Jo, to je Brno :D

15 cm of snow at the end of March? Yes, Brno's here :D


Nejlepší rajská od babičky s domácíma bezlepkovýma knedlíkama! Nom nom nom!

The best tomato sauce by my grandma with home-made gluten free dumplings! Nom nom nom!


Když v celým městě vypadl proud.. Aspoň k něčemu jsou ty svíčky! :)

When there was a power failure in the whole city.. The candles are at least for something! :)


21 komentářů:

  1. hezký fotky:) u nás tak sněžilo předevčírem,ale hned večer všechno roztálo to počasí neví jak se má chovat fakt:D

    OdpovědětVymazat
  2. Hezký fotky! Dneska večer má prý zase hrozně sněžit?!://..
    já dělám řidičák až na podzim, ale taky jsem to zkoušela a až na couvání a takovou tu nejistotu to zvládám :D nejhorší je se naučit rozjíždět.

    OdpovědětVymazat
  3. Řízení chce jenom praxi, dej tomu čas a budeš to všechno zvládat úplně přirozeně. :) A ta poslední fotka je jednoduše nádherná, podařilo se ti chytit krásný světlo. ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Já včera taky s taťkou zkoušela na parkovišti i se ségrou! I když teda já si na řízení ještě počkám (tak čtyři roky) :D no co už, na tom parovišti nikdo nebyl (naštěstí) i když jsem se bála, že vjedu do řeky :D tk hodně štěstí a na ulici rozhodně chodit nebudu ;D

    OdpovědětVymazat
  5. teraz chcem jésť, mňam jedlá od babičky <3

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkné fotky...To mě řízení asi nikdy nepřiroste k srdci. Řidičák sice mám, ale už to bude skoro půl roku, co jsem naposledy seděla za volantem. A nijak mi to ani nechybí. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Yep, zasněžený Brno ke konci března se jen tak každej rok nevidí:D Držím pěsti u řidičáku!:)

    OdpovědětVymazat
  8. krásný fotky )) jo to brno už mě taky pěkně štve! dneska zas celej den chumelí!

    budu moc ráda, když se zúčastníš giveaway u nás na blogu: http://dienosaur.blogspot.cz/2013/03/giveaway-and-illlnes.html )))

    OdpovědětVymazat
  9. Taky už chci auto:(:D Až za tři roky ale:((

    OdpovědětVymazat
  10. Amazing photos !! Do you wanna follow each other?Let me know!! See you soon !!

    Kiss Kiss

    fashionfrommyeye.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. krásné fotky :) a to počasí je hrozné :D u nás toho sněhu máme snad ještě víc :D

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. dobré fotky :) a my máme teda snehu poriadne :(

    Bola by som rada, keby si navštívila môj blog. Môžeš sa stať i mojou followerkou, čo by som sa veľmi potešila :-) - http://luciapodmanicka.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  13. Svou první jízdu nebudu raději popisovat, snad jen to, že jsem ,,vybila" autobaterii :D, teda aspoň jsem měla pocit, že to bylo mnou, protože následně auto nešlo nastartovat. Jinak co se sněhu týče, v Lednici to ještě včera vypadalo nápodobně, nadávala jsem , ale stejně jsem si nadšeně šla postavit sněhuláka (no a co!) :-D

    OdpovědětVymazat
  14. Skvělý fotky hned bych si dala rajskou:P

    OdpovědětVymazat
  15. Such beautiful pics!! Absolutely loving the last one!

    xoxo

    Julia from aboyeur.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  16. Můžu sáňkovat o hodinu dýl. To mě dostalo. Je to tak pravdivý, že to až přestává bejt vtipný:-D

    OdpovědětVymazat