pátek 22. března 2013

Spring wishlist

Wishlist n1

Se začínajícím jarem na mě padá jarní únava se skříní, tudíž mě nebaví nosit staré kousky a nejradši bych půlku skříně vyházela. Proto jsem si potřebovala v hlavě utřídit myšlenky, co bych vážně chtěla a co zas až tak nepotřebuji.
Wishlist není ničím zajímavý, snad jen tím, že jsem se stala posedlou červenou a zlatou barvou. A cvočkama. A svetrama. A šatama. A punčocháčema.

As spring is slowly coming, I am suffering from "spring's tiredness" so I hate to wear my old clothes and I would love to change at least half of my wardrobe. So I've made this, in order to organize my wishes, what I really need and what is not necessary. 
My wishlist is not so interesting. Only that I get obsessed with red and gold color. And studs. And sweatshirts. And dresses. And stockings. 

34 komentářů:

  1. Já jsem posedlá tím samum, čím ty... ale cvočky u mě vedou ! :))

    OdpovědětVymazat
  2. já zlatou nesnášela, ale pak sem si koupila černo-zlatou kabelku a zlatou miluju')) ta kraťasy jsou božské))

    OdpovědětVymazat
  3. I love your wishlist. OMG I and DYING to change my wardrobe. So sick of cold weather and wearing black all the time.

    bisous,
    Natasha

    www.bisousnatasha.com

    OdpovědětVymazat
  4. AH! This wishlist is to die for! Those tights are so gorgeous! You obviously have fabulous taste! I'm also very excited for spring!

    PS. I'm hosting an international Bitchy Gypsy Accessories giveaway on my blog =D I'd love for you to enter! If you win, you'll get a gorgeous minty-green statement necklace, and it's super easy to enter! You only have to like FB page to enter!

    http://sensiblestylista.blogspot.com/2013/03/bitchygypsygiveaway.html

    OdpovědětVymazat
  5. Great wishlist :) like that short! Every one has to have a short like that this Spring.

    OdpovědětVymazat
  6. Já bych zase potřebovala (no, přežila bych bez toho :D) černou obyčejnou sukni a černou transparentní kušili.:)) Jo a ještě koženou sukni :D

    OdpovědětVymazat
  7. ten světřík:))
    V NewYorker tam měli takový pěkný kraťásky, myslím že by šli i na cvičení;)

    OdpovědětVymazat
  8. Jé, krásný wishlist a moc hezký blog, jsem novou čtenářkou ;) líbí se mi hlavně ty světříky a na jaro/léto bych si chtěla takové kraťásky udělat ze zničených džínů, se který mi maminka vyprala propisku, kterou si zapomněla ve vestě z práce :D

    OdpovědětVymazat
  9. krásný wishlist, ten šedý svetřík jsem měla na wishlistu taky:)

    OdpovědětVymazat
  10. Perfect wishlist!!
    kisses!!

    http://miestilobasico.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. To jsou super věci!:) Chtěla bych všechnoo!

    OdpovědětVymazat
  12. ten šedý svetřík, ty kraťasy a ten zlatý náramek- to bych brala hned :P
    jarní únavu se skříní znám moc dobře :D nejradši bych jí vyházela celou a nakoupila bych si hromadu novýho oblečení :D jen bych ještě musela vykrást banku, abych si to měla za co koupit :D .. koukala jsem, že máš strašně pěkný fotky :) co máš za foťák?

    OdpovědětVymazat
  13. Ty punčocháče jsou naprosto dokonalý..:-)krásný styl:)

    OdpovědětVymazat
  14. Míšo?! :D proč jsem o tvým blogu vůbec neveděla?! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no to teda bylo, páč jsem tě našla úplnou náhodou! tajnej svět tady úplně :)

      Vymazat
  15. http://googleblog.blogspot.sk/2011/11/more-spring-cleaning-out-of-season.html

    OdpovědětVymazat
  16. That also happens to me... I get tired of the Spring clothes that I wore last year...
    but I always find new ways to style them :)
    I love the denim shorts! and especially the dress! it's so cutee.

    Fashionably Sparkly

    OdpovědětVymazat
  17. krásné věci!:)
    přesně takové kraťasy sháním:D:D

    OdpovědětVymazat
  18. Koukám, že vesměs bychom mohly jít nakupovat spolu =D

    OdpovědětVymazat
  19. Zlatá není zrovna moje barva,ale do červeného svetříku bych šla hned :p

    OdpovědětVymazat
  20. this is a nice wish list! and they will all definitely look good on you!

    OdpovědětVymazat
  21. Love the bracelet :D :D :D Great post collage :)

    Aldo's Clutch GIVEAWAY is up on my blog right now:
    http://mystylerecipe.com/2013/03/24/aldo-red-lips-clutch-giveaway/

    OdpovědětVymazat
  22. pěkný wishlist (y) ta šedá mikina je perfektní! :)

    OdpovědětVymazat
  23. I love the shorts <3

    Lovely greetz from germany.
    xoxo
    Ina :*

    OdpovědětVymazat
  24. thax a lot for your comment! :))))))))

    Xenia
    http://lifeandfashionexplorer.blogspot.de/

    OdpovědětVymazat
  25. Nádhera :). Já bych z tvého wishliatu brala rtěnku, šedou mikinu a šortky ! To by ovšem jaro muselo opravdu přijít, že :).

    OdpovědětVymazat