pátek 15. března 2013

The green edition

Ráda si prohlížím fotky ze starých výletů. Tyhle by se daly nazvat jako "green edice."

I like to look at photos from old trips. These can be called: "The green edition."



Zde si můžete povšimnout mé šikonosti při holení nohou.

Here you can see my ability to shave my legs.



27 komentářů:

  1. tak tá noha vyzerá dosť desivo,, to sa ti ako podarilo ?! O_o

    OdpovědětVymazat
  2. Tyhle vzpomínkový fotky mám moc ráda:) jsou všechny skvělé:)

    OdpovědětVymazat
  3. skvělé fotky!! co to máš za přístroj, kterým fotíš?:D:)

    OdpovědětVymazat
  4. auu, cos dělala s tou žiletkou? chudák nožka :)

    OdpovědětVymazat
  5. ty fotky jsou super, takové pohodově :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ty fotky jsou super, ať už je teplo. Ale teda to bebí muselo bolet, jauvajs! =/

    OdpovědětVymazat
  7. ty fotky ve mě vyvolaly to, že už chci teplo!:( a jak jsi mi psala komentář na blogu, že jsem podobná slečně z nějakého filmu, a dala jsem ho do googlu, tak mi vyjelo íce slečen a nevím, jakou myslíš. Mě by to zajímalo, protože myslím, že mi nikdo neřekl, že jsme někomu podobná. :)

    OdpovědětVymazat
  8. úplně se z těch tvých fotek těším na léto :-)

    OdpovědětVymazat
  9. fotky jsou krásný, už chci léto!')) já si při holení nohou vždycky pořežu kotníky:DD

    OdpovědětVymazat
  10. krásné fotky :)
    jsem nový
    Follower
    http://kissofbeautylovers.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. Jé! Já už chci léto a pikniky!
    jinak naše nohy vypadají velmi podobně:D

    OdpovědětVymazat
  12. Moc pěkný fotky. Vzpomínkový jsou vždycky ty nejlepší. :)

    Style Without Limits

    OdpovědětVymazat
  13. And this is what I really love.

    OdpovědětVymazat
  14. wonderful photos, wonderful blog. let's follow each other girlie! xx

    OdpovědětVymazat
  15. Ked vidim, ze sa o sebe staras mozno ta potesi sprava o tom, ze Philips prisiel na trh s revolucnou novinkou v odstranovani chlpkov. Uz nikdy nemusis mat porezane nohy pretoze Lumea Precision Plus odstrani chlpky na zaklade sveta a uz sa nikdy neobnovia!
    Recenzia u mna tu:
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/03/philips-lumea-precision-plus.html

    OdpovědětVymazat
  16. Super náladové fotky a připomínají mi teplo ... ach jo, ať už je tady:)

    OdpovědětVymazat
  17. Jak je možný, že máš tak úžasný vlasy? ♥

    OdpovědětVymazat
  18. Já už se tak těším na to léto!:)

    OdpovědětVymazat