pondělí 12. srpna 2013

Dneska bezlepkově


Už dlouho mi ležel v hlavě nápad. Dneska jsem se konečně rozhodla. Udělám to a třeba z toho i něco bude.

Rozhodla jsem se, že založím blog, který bude nejen hezký na koukání, ale taky k něčemu dobrý. A tak je tady.

www.bezlepkovebrno.blogspot.cz


Ode dneška tam najdete jak recepty na bezlepkové dobroty, které občas sama ukuchtím, tak také tipy na to, kam zajít na bezlepkové jídlo. Protože si myslím, že něco podobného v Brně už dlouho chybělo.

Proto jestli máte nějaký brněnský kámoše, kteří mají taky bezlepkovou dietu, neváhejte jim o tomto blogu říct. A třeba si navzájem pomůžeme!

A mimo jiné tam najdete recept i na tento bezlepkový koláč! 




7 komentářů:

  1. Vypadá to vážně chutně a bezlepkové jídla nejsou špatné, mám kamarádku, dříve sousedku, co touto dietou od malička trpěla. Konečně už jí i ostatní jídla, ale myslím, že tohle není špatný nápad a určitě ji pošlu odkaz na ten bezlepkový blog. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Super nápad! Těším se na další recepty, ráda zkouším nové věci, i když bezlepkově jíst naštěstí nemusím :-)

    World By Bella

    OdpovědětVymazat
  3. To vypadá úžasně!:)

    PS: Moc ráda bych tebe i tvé čtenářky pozvala na můj blog, kde právě probíhá GIVEAWAY o MSM (přípravek podporující růst vlasů).
    http://www.brunetky.blogspot.cz/2013/07/giveaway-02.html

    OdpovědětVymazat
  4. určitě skvělý nápad s tím blogem, tleskám !
    myslím že nic podobného jsem ještě neviděla :)
    a jinak to vypadá velmi lákavě, určitě něco vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  5. ten napad s druhym blogom je super, a kolacik vyzera mnamkovo :)

    OdpovědětVymazat
  6. uuh kež bych taky uměl uvařit něco tak dobrýho.. :D

    OdpovědětVymazat