čtvrtek 15. srpna 2013

Jitka

Občas si hraju na velkýho fotografa. Ale je fajn, že mám Jitku - modelku. Ona mě totiž poslouchá, nechá se upravovat, dělá to co chci a ještě se u toho nasmějem. Jednou obě budem děsně slavný.

Sometimes I am trying to be the best photographer. But it's okay, I have Jitka - the model. She is listening to me, she let me change her hair and she is following my ideas. And we are having fun as well. I believe we will become famous one day.








14 komentářů:

  1. Jé, taky bych si chtěla od někoho udělat takové krásné fotky :O Já mám ale spíše vždycky roli fotografa :D

    OdpovědětVymazat
  2. ja pozujem a priatel foti, sem tam sa pritrafi aj fotenie maminou ale to je aj hned vidiet :) veľmi sa mi paci tretie foto

    OdpovědětVymazat
  3. Líbí se mi ty barvy na fotkách a ona je pěkná. Třetí fotka u mě vede. :)

    OdpovědětVymazat
  4. děkuji!
    má hezké oblečení.

    OdpovědětVymazat
  5. Jitka má krásnou rtěnku, co je to zač?

    World By Bella

    OdpovědětVymazat
  6. Je moc šikovná a ty jsi moc šikovná fotografka:-) Jen ta rtěnka mi k ní nejde:-/
    Caatherine

    OdpovědětVymazat
  7. jsi šikovná :) a Jitka je hrozně hezky oblečená!

    OdpovědětVymazat
  8. Jsi strašně hezká a máš nádherné vlasy.:)

    http://alice-little.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Jsi strašně šikovná!!:-)
    http://dinotessfashion.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat