čtvrtek 8. srpna 2013

Sigma 18 - 250 mm

Občas se u nás doma stává, že přijdu domů a najdu nějaký nečekaný "dárek" (většinou si to kupuje taťka jako hračičky). A tak jsem před pár dny došla domů a na stole byl nový objektiv. No proč ne.. :)



Musím říct, že objektiv je super. Budu se muset ještě hodně učit, ale zjistila jsem zatím 2 věci.
1) objektiv 18 - 55 mm teď ztrácí u nás doma smysl
2) foťák je s obejktivem sakra těžkej! Zkusmo jsem porovnala samotný objektiv s foťákem a nasazeným objektivem 18 - 55 mm a řekla bych, že objektiv je těžší. Takže na žádný dlouhý tahání to asi nebude.


18 mm - foceno za vzdálenosti cca 3 metrů


50 mm


250 mm


Foceno z okna - vzdálenost cca 230 metrů


Zahrádka sousedů - z druhého patra


Vzdálenost cca 90 metrů

3 komentáře:

  1. Páni, no to si nedovedu představit nosit celej den na krku, mně stačí ten můj objektiv :D

    OdpovědětVymazat
  2. Toto ma nikdy neprestane fascinovat:)) strasne obdivujem ludi ktori vedia fotit a maju vsetky tie drahe a tazke fotaky:) ja nosim vzdy len moj maly digitalny, som lenivec lenivy:P

    Www.70sukienmala.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. juu tak to je super dárek ;) :)
    no to věřim že je to těžké :D fotky jsou pěkné a máš pěkný pokoj! ;)

    OdpovědětVymazat