středa 28. srpna 2013

The same story with a flower

Jsem šíleně nerozhodná. Až moc. A líná. A je mi líto cokoliv vyhazovat. Zvlášť, když je to kytka. Tuhle kytku jsem dostala začátkém prázdnin. Dnes ji ještě stále mám v pokoji. Nikdy ji nechci vyhodit, bude mi tu strašit ještě tak měsíc. Dokud se úplně nerozpadne, předpokládám.

I am soooo indecisive. And lazy. And I don't like to throw away something. Especially when the thing is a flower. I got this flower two months ago. And it is still in my room. I don't want to throw it away. I will have it here like for a month I guess. Till it will die completely.


Stejný příběh je i s kupováním Elle. Prošla jsem tři obchody, ve všech jsem stála 10 minut a koukala na obálku a přemýšlela, jestli si ji mám koupit. Nakonec jsem si řekla, že jo, i když jsem stále měla pochyby ještě u placení. A stejný je to i s oblečením. Vždycky projdu deset obchodů, když se mi jedna věc líbí, chodím se na ni koukat třeba měsíc. Nikdy nevím, jestli mi to za to stojí. Budu se muset naučit rozhodnosti.

The same story with the Elle. I went to three shops, was there like 10 minutes, staring at the cover, reflect about buying or not. Then I said yes, but I was still in doubts. And the same story is also with clothes. I go to ten shops and if I like something I go there to watch it and think about buying for a month. I think I need to learn how to be decisive much more.


4 komentáře:

  1. haha mam rovnaky problem... :D a s oblecenim to mam tak že sa mi v ochodoch nič nepáči...a nakupovať online moc nechcem...tak to trvá strašne dlho kým nájdem niečo čo sa mi naozaj páči...a potom už je na to zima..alebo teplo :D

    OdpovědětVymazat
  2. haha mam rovnaky problem... :D a s oblecenim to mam tak že sa mi v ochodoch nič nepáči...a nakupovať online moc nechcem...tak to trvá strašne dlho kým nájdem niečo čo sa mi naozaj páči...a potom už je na to zima..alebo teplo :D

    OdpovědětVymazat
  3. Chudák kytka :D:D ... S ELLE problém nemám, kupuji si ji každičký měsíc, aby mi něco neuniklo, ale předplatné nechci, abych si stále mohla vybírat verzi dárků. :D
    Ale s obchody jsme na tom už podobně.
    S tou nerozhodností bys měla něco změnit, čéče. :DD

    OdpovědětVymazat
  4. :D prej bude mi tu strašit :D si ji zaloz do knížky, a nevyhazuj ji:))))
    Přijd se podivat i ke me budu rada:)

    www.olivains.com

    OdpovědětVymazat